måndag, november 09, 2009

En låg dag..



Tänker mycket.. Tänker på vad man gör för att sätta spår. Många människor lämnar spår hos mig, oftast bra roliga fina!

Jag tänker på vilka dåliga spår folk lämnar och som jag sedan har så svårt att släppa. Mest är det svek eller när man går bakom ryggen på mig. När man pratar bakom ryggen, när man har med mig för att få umgås med andra. När man utnyttjar mig eller någon annan i familjen. När man vet saker som man inte berättar.. saker som berör min familj. När man tror att man är den bästa för någon och man tror att man gör rätt men ändå blir det så fel..
Och nästan det värsta av allt.. När man tror att man känner mig men inte har en aning...

Jag lämnar nog också dåliga spår efter mig.. jag försöker vara väldigt rak och öppen.. alltid gillas inte det. Men jag måste för att visa att jag inte går bakom ryggen på någon.
Ibland kanske det sårar.. jag hoppas verkligen inte det men vad vet jag när ingen berättar för mig..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar