fredag, oktober 16, 2009

Jaaaa... jag vet massor av tjat om min dag :)

Men vet ni.. var så mycket jag inte hann säga till Alex som jag ville ni vet. Han vill ju inte ha folk där så länge.. snabba kunder liksom.. så jag mailade honom igen hahah.. jag vet jag är 36 år och så pinsam men jag var liksom bara tvungen hahaha. såhär skrev jag :

Hej Alex,

Åh vad jag är glad att jag gav dig böckerna :) du är så trevlig och efter besöket i din butik imorse så blev jag ännu mer "kär" i dig :)

Så roligt var det att komma till dig imorse åh va gulligt av dig att gratta Monica och ge henne boken!! Hon är så stolt över den! Resan till Borneo som hon fick kan vi nästan glömma nu :) Din bok står längst fram på presentbordet imorgon!

Du säger ju alltid i bloggen att du är så ful och skäms för dina tänder.. Måste bara säga att du var absolut SNYGG! Inget fel alls på ditt utseende, sen att du är trevlig gör dig ännu bättre!

Du är nog som jag.. ser ut som en gris på alla bilder.. ( eller du ser ju inte ut som en gris.... ) men mycket bättre i verkligheten :)

Nu måste jag efter det här mailet berätta att jag är gift ( väldigt lyckligt med mannen i mitt liv) . Det är absolut inget friar brev ( säg det till amanda). Jag är dessutom äldre än dig med stora barn och hela bagaget så ta inte det här mailet fel!

Vill bara tala om vilket bra intryck du gav! I like!

Du är helt rätt!!

Sen... Du... Pontus Gårdinger.. han var absolut inte lika snygg på riktigt som på bild! alltså min summering av dagen...

Pontus G- Supersnygg på bild men inte i verkliga livet..

Alex Schulman- Inte sååå snygg på bild men Supersnygg i verkliga livet...


Har massor av skräplitteratur förresten om du vill ha mer.. inte pocketar utan bundna..

/ Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar