söndag, oktober 24, 2010

Söndagmorgon


Så var det söndagmorgon. Manges telefon ringde strax före 7 så nu är vi uppe hela familjen igen. Det var problem med hissen. Som tur var kunde han fixa den genom telefon så han slapp åka dit iaf. Nu sitter vi här med Data, tidning och barnprogram. Ja ni kan ju gissa vem som sitter vid vad.
Idag har vi lovat smilla att åka till Tomtits. Där är det så otroligt roligt. Jag hoppas att André och Danne följer med också.

Tomtits är ju så roligt för alla så det blir nog en heldag med lek och expriment för oss alla.

Jag är slut och trött i min kropp. Inatt vaknade jag 3 ggr av värk och då somnade jag kl 01 för att jag hade så ont. Det blev inte så mycket sömn med andra ord. Den sjukdom som jag har önskar jag ingen annan. Jag tror helt allvarligt att jag fått den här sjukdomen som straff för mina ungdomssynder.
Ingen, ingen borde få ha så ont, vara så orörlig som jag är på morgon, kväll och natt. det är fruktansvärt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar