onsdag, december 01, 2010




Det är så mysigt och julpyntat hemma hos oss!

Aaah huset doftar nystädat, glögg och nygriljerad skinka.

I bakgrunden hör jag vacker julmusik.
I eftermiddags bakade jag lussekatter och pepparkakor med barnen och allt var bara så där ljuvligt perfekt och fint på alla sätt.
Nyss har jag suttit och pillat ihop gulliga och roliga små paket till två paketkalendrar med 24 paket i varje och allt känns så glänsande underbart och fantastiskt.

Nu ska vi fika lite nybakt och sjunga julsånger jag och barnen.. Vår underbara underbart perfekta familj.

Nej.. det där var bara lite urdrag ur alla perfekta familjers statusrader på facebook. Här är allt som vanligt, flyttkartonger överallt, rörigt och stökigt.. Men högvis med kärlek finns det här iaf <3

3 kommentarer:

  1. Ha ha ha ! Du är rolig du ;). Men, sådär skrivs det ju nu på FB. ALLA bakar, ALLA pyntar, ALLA myser i snön..hujedamig. Själv har vi inte ens tagit fram julstaken eller ännu mindre köpt några klappar. Man måste ju ha en massa miljoner till det, och det finns ju inte :(

    SvaraRadera
  2. jodå jag har bakat men inte åt mig själv. Bakade helt gratis åt en kakmässa i Forsmo =) Sen har jag passat på att städa som f-n hela helgen eftersom jag har varit barnledig. Vilket är rätt sällsynt. Barnledig var jag ju inte helt då för jag har ju den stora hemma. =)
    Har bott här i ett år och har faktiskt inte packat upp allt än ;) Så jäkla perfekt då hahaha. /V

    SvaraRadera
  3. Hahaha, jag tror inte många har det på det sättet. Men att skriva går ju :)
    Här är kaos som vanligt, vi är nog en kaosfamilj ;)
    Kram o ha det så bra.

    SvaraRadera