söndag, december 05, 2010

Min underbara dag


Igår var det min födelsedag, min 38:de. Jag visste att det var något på gång men visste inte vad..Det började med att barnen och Mange väckte mig med fika och paket från barnen. Jag fick superfint set från Body shop och en superfin thekopp med gott the. Mina fantastiska barn hade fixat så fint! Efter det vaknade Anders och therese och grattade mig, direkt efter kom Åsa och siri med bullar. Jag njöt och allt var sååå bra.Efter det kom Carro från helgum över på fika. Samtidigt kom Manges föräldrar med fina presenter både till mig och Mange, vi är ju i thailand när mange fyller år så han fick fira lite tidigare.
Nu var det dax att klä på sig och åka bort, jag visste inte var vi skulle och var så spänd var vi skulle.Vi åkte hem till Åsa, där lämnade vi barnen. Jag satte mig och väntade, var säker på att resten av familjen snart skulle hoppa fram och sjunga.. men nej. det hände inte. Mange säger efter en stund att vi ska gå.. VA? Jag kan ju inte gå någonstans.. jag väntar ju på alla här..Jaja.. det var bara till att följa med. Utanför stod en taxi och väntade.. vi åkte till jimmies steakhouse och åt så supergott. När vi gått därifrån ringde restaurangen till oss och bad oss komma tillbaka för det hade varit en dam innemed ett kuvert till oss. ???? Vi fattade ingenting.. vi gick tillbaka och tog en irish coffe. Det magiska kuvertet kom till oss, det var Britt-louise som varit inne med en liten present från henne till mig :)
Efter det tog vi en liten promenad och sen en taxi tillbaka till Åsa och barnen. Väl där trodde jag att kvällen var slut.. Men nej det var den inte :)
Hemma hos Åsa kom hela familjen, Mamma, jan, Elin, Richard, Johan, Tintin, Älsklings Johan Hemlin, Max, Åsa och barnen då såklart.. dom hoppade fram och sjöng. Jäklar vad överraskad jag blev.. Oj vilken dag och vilken kväll. det här var nog min bästa födelsedag nånsin!
Tack alla ni underbara för en magisk kväll och tack min underbara man för att du fixat så bra!
Jag har dom bästa runt mig alltid!

2 kommentarer:

  1. Grattis iefterskott lyckad härligt kram

    SvaraRadera
  2. ja jag skrev ju att du skulle få en underbar dag =) Inte för jag visste något.. men jag kände det på mig ;) Underbar dag till underbar tjej.. =D /V

    SvaraRadera