torsdag, juni 16, 2011

SOMMARLOV!




Nu har båda mina ungar fått sommarlov! Äntligen! Det ska bli så skönt till hösten när André börjar gymnasiet med nya kompisar och Smilla börjar 1:an.

Jag har också lite planer inför hösten som jag hoppas ska bli bra! Håll tummarna för mig!


Nu ska vi njuta av sommarlovet och bara ha det bra först, sen tar vi itu med hösten!


André gick ut skolan med fantastiska betyg! Jäklar va han kämpat i vår. Bytygen hade stigit med 23,5% på en termin. Det ska han ha en stor eloge för! Vi hade lovat honom pengar för varje höjt betyg och det har han fått och lite extra för att han är en sån fantastisk storebror och son. André är värd all uppmuntran och kred som han kan få!


Smilla gick ut skolan med sång och dans. Nu ska hon gå vidare i skolan med ny fröken och nya spännande uppgifter! Hon har inga problem att lära den tjejen, fantastisk!


André han kämpar och kämpar för att visa vilken bra kille han är. Men det är svårt att visa andra än mamma att man är en bra fin kille. Han är otrolig. Ställer upp för alla fixar och trixar.
Han tränar sin boxning och är så duktig. Dom som kan boxning säger att han kommer gå långt om han satsar.

Kom ihåg att visa och tala om för honom att ni gillar honom lika mycket som alla andra. Han behöver höra det!


Idag ska jag och Smilla till Åsa för att se trollkarlen Dozzie, ska bli så roligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar