lördag, september 04, 2010

Underbara lördag!

Idag har varit en sån bra dag! Först var vi till stan jag och syrrorna för att hämta ut nummerlapparna till tjejmilen imorgon. Sen hämtade vi Smilla på kalas jag och min underbara man. Med oss hem fick vi 3 tjejer och väl hemma kom en 4 e tjej. Fullt ös på tjejerna då förstås.

Nu sitter vi här och ritar, jag min underbara man och Smilla. André är ute med sina kompisar. Först körde han träning 1,5 timme och nu ute. Han kommer nog sova gott inatt. Imorgon ska han passa Smilla när jag går/springer tjejmilen. Jäklar va taggad jag är nu.
Jenny, Smilla´s kompis mamma ska också vara med!

Ibland undrar jag om man får vara såhär lycklig.. Att vara snäll och hjälpsam hjälper en själv.. jag mår bra av att hjälpa andra..

Min kompis Patrik sa igår något som alla borde tänka på, var snäll mot andra och hjälp andra så mycket du kan.. då är du ego på ett bra sätt och det stämmer verkligen.

Känns som livet är på min sida nu. Allt flyter och jag mår så skitbra!

Dessutom är jag sjukt duktig på allt jag tar mig för och sen ser jag sjukt bra ut också :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar