lördag, juli 24, 2010

Lördag


Jag har sån längtan efter en nära vän. En tjej som betytt mycket mycket för mig under många år. Vi har känt varann hela livet och dom senaste åren har hon kommit att betyda väldigt mycket för mig. Nu har jag gjort något fel. Jag har pratat med andra om henne utan att fråga henne först. Bara för att senare prata med henne och kunna hjälpa var tanken men det blev så fel. Jag vill bara vrida tillbaka tiden och göra rätt. Jag saknar henne så mycket och ångrar mig nåt fruktansvärt. Hur gör jag nu?

7 kommentarer:

  1. vem säger du gjort fel? du eller hon?

    prata med henne allt löser sig ;)

    SvaraRadera
  2. Egentligen har nog ingen gjort fel alls men allt blev så stort och uppförstorat och hon känner sig sviken..

    SvaraRadera
  3. Ring henne endå ett samtal och prata sen blir allt bra är man vänner så är man .
    kram

    SvaraRadera
  4. Jag skulle slå en pling om några dagar och be om ursäkt ytterligare en gång. Tala om att det inte var din mening att ställa till nåt.

    Vi är alla mänskliga och vill göra så gott, fast det ibland blir bara knas. Det är ju inte meningen, men kan ju ändå hända.
    Det tycker jag man skall komma ihåg.

    SvaraRadera
  5. Hon vill inte prata med mig..

    SvaraRadera
  6. Men så allvarligt kan det väl inte vara? Eller?

    För om det var av omtanke så tror jag inte det var superallvarligt?

    Skriv ett brev.
    Funkar inte det heller så vette tusan... :-(
    Det är svårt då man trampat i klaveret, men samtidigt så kanske hon i sinom tid förstår att det inte var illa menat.

    SvaraRadera
  7. låt hon vara ett tag , skicka ett brev eller mail sen och hoppas att hon kan förstå och har smält allt , sen er det ju upp till henne...

    SvaraRadera