lördag, juli 31, 2010

Lördag


Imorgon är det dax att åka hem. Jag har som vanligt inte hunnit allt jag vill under dom här dagarna. Idag hoppas jag iaf att jag ska kunna ta en fika med fina mona och min fina lisa. Igår fick vi en lugn fin kväll med laxfestival. Vi gick hem tidigt och la oss jag och min familj. Vid 12 låg vi i sängen. Elin, linda och martin stannade kvar och partade. Under den här veckan har jag och mange också kollat olika mäklare som ska få den stora äran att sälja vårat hus. Helt otroligt vilken skillnad det är på olika mäklare. Man måste vara riktigt vaken. Jag trodde i min enfald att man bara ringde till någon och bad dom sälja men nix. Det är en jäkla procedur. Nu tror jag att vi valt rätt. Håll tummarna för att det blir en jäkla budgivning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar