torsdag, mars 03, 2011

BANNERN

Ser du den nya bannern här ovanför? Den har jag satt dit för att hemlösa är något som berör mig. det är något som jag skulle vilja arbeta med, några som jag skulle vilja hjälpa. För många år sedan sökte jag jobb på stadsmissionen i slussen och fick det. Jag skulle ta hand om kvinnor och även män förstås men kvinnor i första hand. Det var verkligen något jag ville och brann för.
MEN.. den tiden i mitt liv var inte det bästa. Jag var singel och sprang på krogen hela tiden. Det kändes inte rätt att arbeta med hemlösa med alkohol och drogproblem när jag själv inte var stabil så jag tackade nej till det jobbet.
Tråkigt såhär i efterhand.. men kanske kommer min tid igen nångång.

Ju mer just du klickar på den här bannern så ändrar den färg till varmare färg. så klicka in och kolla så får jag en fin och varm färg på min banner snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar