onsdag, augusti 17, 2011

Försäkringskassan ringde idag!

Hon ringde bara för att tacka mig för att hon fått ta hand om mig så länge (hela tiden jag varit sjukskriven). Hon ville tala om att nu gör hon sista utbetalningen till mig och önskade mig lycka till med mitt nya jobb och studier. Hon sa också att jag skulle behålla hennes privata nummer så jag kan ringa om jag behöver hennes hjälp fler gånger. Måste säga att försäkringskassan är fantastiska! Oj vilken hjälp jag haft av dom under dom 2 år jag varit så sjuk.

Nu har ungdomarna precis lagat mat här hemma. Varje dag har jag 2-5 ungdomar som hänger här hemma! dom är fantastiska. Jag stortrivs med att ha huset fullt av folk och massor av liv och rörelse. Dom är så otroligt artiga, trevliga och fina alla mina tonåringar. Dom är lugna, hjälper till, leker med Smilla, Pratar med mig, lagar mat, plockar undan (njaa.. det mesta sen finliret får man ju göra själv :)). Det är så härligt att ha dom här, dom spelar basket med Smilla, leker och fixar. Underbara ungar!!

Idag har jag lämnat min andra inlämningsuppgift i affärsjuridik. Senare ska jag göra inlämningsuppgiften i Småföretagande också, efter det näringslära och sen är det några timmars jobb i mitt företag. Nu börjar det rulla på! Roligt!

2 kommentarer:

  1. Är nog första gången jag hör något bra om försäkringskassan men nån gång ska vara den första haha
    Visst är det underbart att ha huset fullt tycker jag med kan vara så vi är släkt ;) kommer sakna er på lördag men hoppas Johan kommer då :) kram kram

    SvaraRadera