söndag, augusti 07, 2011

Söndag

En skön regnig söndag är det idag. Jag och Smilla ska städa inför hösten idag. Rensa garderober och damma dammsuga och skura. Perfekt väder för det. Många har reagerat på mitt inlägg där jag berättar om vad som hände Mange. För sista gången skriver jag nu igen om det. Mange vet själv att han jobbar för mycket. Han har valt det själv. Han vet vad jag tycker och vet att det är sanningen som står här. Vi är helt överens. Nu är det slut skrivet om det. Jag tar inte skit av någon mer om det nu. Om en vecka börjar Smilla på fritids igen. Jag ska till mitt jobb på onsdag och prata med min chef. Nu har vi en vecka på oss att städa in hösten. Jag gillar hösten med röda, gula löv, friska vindar, varmare kläder, te och mörka kvällar. Tycker ni om hösten?

1 kommentar: