lördag, april 10, 2010

André kom hem idag.


Det är så skönt när han kommer hem efter att ha varit borta. Känslan av kramen när han kommer hem är så skön. Min älskade kille. Igår åkte ju min extra dotter till sin riktiga mamma också. Mikaelas kille steve åkte hem. Nu är det tomt här hemma. Mikaela och steve är så söta. Kolla bilden, det är den otroligt gulliga present jag fick då dom åkte. Mikaela vet att jag älskar lush så dit gick dom. Gulle er. Jag längtar tills ni kommer tillbaka till oss. Det var länge sen vi hade så tomt här hemma som ikväll. 6 st i familjen vore perfekt. Det är vi ju men 2 bor i östersund, alldeles för långt bort från oss. Hälsa till mamma från mig mikaela. Kram kram till er alla.

1 kommentar:

  1. Åhh nu blir jag lite tårögd :( Vi älskar er också och tycker de är otroligt kul/trevligt att vara hos er. Vi kommer mer än gärna tillbaka. Alla hälsar tillbaka. Kram till er alla. <3

    SvaraRadera