fredag, april 16, 2010

Gravplats..


Jag fick ett brev från boo församling. Jag har visst en gravplats uppbokad för mig. Nu undrar dom om dom kan få tillbaka den.. I min gravplats ryms 4 kistor eller en kista och 16 urnor..

Tror ni man kan sälja några platser eller??

Lustigt att det finns en plats till mig, det känns lite sisådär faktiskt. Dessutom måste jag nu ta ett beslut om ifall jag behöver den platsen eller om någon annan kan få den.. Om jag dör imorgon så vill jag kanske ha den.. om jag nu ger bort den så finns den ju inte kvar då.

Om jag dör om 10 år kanske jag inte alls vill ha den.. herregud vilka beslut man måste ta hela tiden..

4 kommentarer:

  1. Haha.. vem behöver en kista och 16 urnor till gravplats?? Kaniner? Djurkyrkogården...;-)/V

    SvaraRadera
  2. Snodde din logga/bild.. men naturligtvis en annan symbol och namn ;-)
    Kolla in min blogg. Visst är det fantastiskt. Rida med ett snöre runt halsen.. =) /V

    SvaraRadera
  3. Men gud så makabert... Men ligger inte din pappa där? Och det är i samma som de tänkte att du skulle ligga eller? bara nyfiken...
    //Lillasyster

    SvaraRadera
  4. Jaa du syrran hahahaha. Vill du ha en plats ???

    SvaraRadera