fredag, april 30, 2010

Vaken igen


Ja nu är jag vaken igen efter 3 gången inatt.. Det är ett helveete det här. Nu har jag ju dessutom slutat med medicinerna och då kan det bara bli sämre.

Klockan 9 idag kommer städaren så då ska vi vara ute 6-8 timmar hemifrån. Vet inte vad vi ska göra.. Vi ska till Nyckelviken för att hälsa på Celina vet jag. Celina är andrés gamla klasskompis som smilla tycker så mycket om och celina tycker lika mycket om henne. Men där kan vi ju inte vara i så många timmar..

VEA! nyckelviken är ett ställe där stockholmbarnen får träffa kossor och andra djur. dom får mata dom och klappa. André han är uppvuxen med djur och på en traktor men smilla vet ju knappt hur kossorna lever.. äkta 08:a ;))

Det finns mycket annat där också.. googla på nyckelvioken så ser du :)

LOTTA!! Nej just den bilden har jag inte tagit men förut tog jag en sån bild när det satt en i vårat badkar. Då var jag inte rädd för dom för då hade vi kanske 3-4 per år och nu har vi lika många i veckan.
Visst är dom snuskiga blääää... Jag vill inte gå ner längre. Usch!

Har ni något förslag på vad jag kan göra idag mer än nyckelviken??

2 kommentarer:

  1. Ja kom till mig längtar eftre er...kram kram kram /kusin en bit bort...

    SvaraRadera
  2. Aha, ungefär som slottskogen i Göteborg? =D
    Men finns det inga andra mediciner du kan prova då? Och vad heter din reumatism?
    Kan du inte sova så ring mig... jag knarkar sömn nämligen ;-)Eller lämna en blink i en kommentar på lortis.. /Vea

    SvaraRadera