fredag, juli 24, 2009

Medicin.


Ja igår fick jag en ny medicinering. Den ska pågå i 6-8 veckor innan den ger fullt resultat. Det känns som det här kommer hjälpa. Nu äntligen händer det något. Biverkningarna var många. Men har jag tur slipper jag dom. Håravfall, illamående, yrsel m.m var dom vanligaste. Till dom ovanligaste hörde herpes ja det här jag ju redan så det är väl inga problem. Men då var det en tanke bara som slog mig. Skulle tillskott av folsyra kunna hjälpa mot herpes och blåsor i munnen? När man tar dom här tabletterna minskar folsyra i kroppen och man måste tillföra det. Om man då har herpes eller blåsor i munnen och inte äter medicinen och tillför folsyra genom receptfria tabletter på apoteket, skulle det kunna minska blåsorna? Måste pröva efter medicineringen. Nu ska jag kämpa för att bli frisk i mina händer. Måste göra en lungröntgen också när man äter dom här medicinerna. Undra varför? Någon som vet?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar