onsdag, juli 22, 2009

Mille och Cissi!!

Cissi sa...
Synd att du ska sluta blogga, Mia. tycker det är himla kul att få läsa va som händer i ditt liv, nu när jag bor i Småland. Kram, Cissi.


Anonym sa...
Nej men hallå!!!! Du får inte sluta blogga, din är den enda som jag brukar kolla på. Jag borjade egentligen kolla för att jag fick träff när jag sökte på Atlantica Aegean Park...vi åker dit nästa söndag 2/8...längtar dit, men det var så jag började kolla på din blogg! Riktigt kul och inspirerande tycker jag du är! Mvh från Mille på Västkusten (Falkenberg)




Tycker det är sååå roligt att få höra sånt här. Cissi och Mille ni har gjort min månad! :)

Vad glad jag blir :)
Det här gör att jag kommer fortsätta lika mycket som innan!

cissi, kanske vi tittar ner en sväng i sommar :)

Mille! Va roligt att ni ska dit nu 2/8.. ni gör helt rätt i att längta! När vi var där var det fantastiskt! Men så är ju jag en person som faller för smicker och när folk tar till sig kritik och ROS.

Reseledarna där nere gör det så trevligt! dom lämnar dig ifred om du vill och du väljer om du vill ha kontakt eller vara själv. Vi valde att umgås med dom och hade så roligt!

vi fick höra allt skvaller mellan reseledarna och hur dom klarar av att leva så långt från familjen under så lång tid.
Emma (showteam) har sambo som skickar blommor.. och det trodde hon inte att han skulle.
Stefan (showteam) lever ihop med en tjej som är cirkusartist, funkar bra att båda är borta sommartid :)
Marika (reseledare) är den gulligaste av dom alla.. hon tar hand om alla. Är framåt, mysig, härlig, hjälper till med alla barn. Sitter gärna och kollar på kvällsshowerna med barn i knät fast hon är ledig. ( hon är dessutom lite sugen på Micke i Showteamet hehe) ta reda på om dom blivit ett par :) Fråga och hälsa från Maria Smillas mamma :)

Alla andra reseledare och showteam är också grymma men vissa utmärker sig ju mer precis som på alla ställen :)

Allt sånt uppskattas av mig :) Så lättköpt är jag!

Jag hoppas och tror att ni får en toppenvecka! Hälsa gärna från Smilla till Marika när ni kommer dit!

Hör av dig efteråt och berätta hur ni upplevde det där! Nästa år åker vi till turkiet med fritidsresor tror jag!

4 kommentarer:

  1. Å maria jag har så svårt att läsa texten ;(

    SvaraRadera
  2. mycket bättre med svart text :) sen pyttelite större snitt ;))

    SvaraRadera
  3. Du och Mange, André & Smilla är välkomna!

    SvaraRadera
  4. Jag ska hälsa från er! Hoppas bara att maten inte är så dålig som många skriver att den är, vi kommer att vara där i 2 veckor och så länge vill man ju inte ha dålig mat. Vi var i Turkiet för 2 år sedan, åker oxå bara med Fritidsresor de senaste åren för vi tycker dom är BÄST! (har åkt med några andra bolag tidigare och dom har inte uppfyllt våra förväntningar!) Blue Village Pascha Bay bodde vi på 7 km från Alanya. Ha de gott Mvh Mille

    SvaraRadera