tisdag, juli 21, 2009

Nej vet ni vad?


Nu är det snart dax för mig att sluta blogga. Hur många kommentarer jag än lämnar på bloggar jag känner och inte känner (kanske flest jag inte känner) så får jag inga tillbaka. Trots att jag kan se att jag har många besökare så orkar ingen skriva bara ett endaste litet ord i veckan. Er som jag känner vet jag ju sedan att jag inte skriver hos er och då förväntar jag mig inga svar. Men ni andra kan väl skriva en liten rad. Jag förstår ju såklart att jag är ju ingen författare direkt så jag skriver ju inte så bra men ett livet ord kan ni väl skriva. Nej, ni är helt enkelt kassa! Ett ord på en vecka när jag nu delar mitt liv med ca 500 personer i veckan. Något som muntrar upp mig eller ett vist ord eller kanske bara ett livet hej, jag var här. Men vet ni vad? Skit i det. Ni är väl förmodligen för fina för det.

1 kommentar:

  1. Synd att du ska sluta blogga, Mia. tycker det är himla kul att få läsa va som händer i ditt liv, nu när jag bor i Småland. Kram, Cissi.

    SvaraRadera