onsdag, januari 28, 2009

En bra morgon


Gissa om jag blir glad när s vaknar och är på bra humör. Hon var redan vaken när jag kom ner, hon har hostat så mycket inatt och vaknat varje gång, därför var hon riktigt glad åt att få gå upp nu på morgonen. Skönt! Idag ska jag på ett viktigt möte igen. En del utav vårat projekt, krav på maten. Mötet idag är ett gruppmöte i projektet. Före det ska jag göra en rotfruktsgratäng och servera barnen idag. Mums. A har ska få sitt nya schema idag. Spännande. Han ska börja 10.10 idag, tänk så bra man hade det när man gick i skolan. Trist att man inte uppskattade det mer.

3 kommentarer:

  1. Sätt in ett kort på dig själv när du är lika gammal som S!! Tror jag inte skulle se någon skillnad... hon är en kopia av dig =)
    Nu är jag på väg till doktorn på psyk.. ska ta prover på sköldkörteln! Alltså inte på.. utan det lär ju vara i armen dom tar provet..=)
    Ha en bra dag...V

    SvaraRadera
  2. Så fin hon är på bilden :))
    Härligt med en härlig morgon ;)

    Kram kram från Tess

    SvaraRadera
  3. http://gbgmamman.blogspot.com/2009/01/stackars-barn-som-fick-ata-pastan.html



    Flugger men vi hittade den igår på fredells men magnus har beställt idag

    SvaraRadera