onsdag, januari 14, 2009

Onsdag

Åh så skönt, äntligen är det onsdag.

Jag har egentligen ett bra jobb med otroligt bra arbetskamrater, men ibland blir det lite för mycket.

Finns det någon här som egentligen varje dag, varje år, hela tiden tycker att det är toppen att gå till jobbet?
Jag har perioder då jag tycker det är skit att behöva jobba. Måndagar och onsdagar är såna perioder. Mitt liv skulle vara toppen om jag bara jobbade dom andra dagarna.. Tisdag, torsdag och fredag, Åh va skönt det skulle vara :) Men jag skulle såklart sluta tidigt på fredagen :)

Jag har ju bytt jobb väldigt ofta förut, för att jag har tyckt att det är roligt och för att varje gång ökar ju lönen lite. Nu har jag arbetat på det här stället i 1,5 år och det är rekord för mig.
Min chef ska vara lycklig att jag stannat så länge!

Dessutom gick jag med i facket A-kassan nu också :) det innebär att om ett år kan jag säga upp mig och stämpla :)
Ahhh vilken idé hehe.

Synd att jag inte kan sitta still att min kropp är fylld av en myrstack där myrorna har adhd annars hade jag nog kunnat vara hemma i lugn och ro :)

Nej nu ska jag försöka gör amig lite snygg, inte så svårt.. naturlig skönhet går ju snabbt att fixa till :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar