söndag, januari 25, 2009

Fick en fin nominering...

Av Monica fick jag den här


Tackar tackar ;) Jag ska lista fem saker som jag absolut inte kan vara utan och sedan nominera 5 st som jag tycker förtjänar den. Here goes;

1, Min man och minas underbara barn
2, Mina vänner
3, Snus
4, Bra böcker
5, God mat

Och dom 5 som får den är;

1, Monica igen för att du är enastående norska och min vän
2, Linda för att du är en av mina 2 bästa kusiner dessutom en underbar vän
3, Tess för att du är en underbar mamma, fru och vän
4, Malin- lillpiga för att du har den coolaste bloggen
5, Liza för att vi alltid hittar varann trots många år mellan gångerna :)

2 kommentarer:

  1. åå vad glad jag blir det var gulligt sagt av dig...tycker samma om dig min kära kusin

    SvaraRadera
  2. Har ändrat i mina länkar... nu är det rätt adress! Jobb i dag? Ja jag håller juh ordning på natten i vanlig ordning då =)

    SvaraRadera