tisdag, januari 13, 2009

Ett första inlägg i min egen blogg

Den här bloggen kommer handla om bara mig, mig och mig...
Jag startade en gång en blog för att kunna skriva vad jag känner.. Jag känner väldigt mycket...

Den bloggen var jag dum nog att lämna ut till alla och då kunde jag inte längre skriva om mina känslor så jag sårade för många utan att veta varför..

Det är konstigt det här med hur människor fungerar.

Jag vill gärna skriva av mig vad jag känner både glädje och sorg och det gjorde jag såklart.
När sen andra läste tolkade dom saker själva och pratade med varann.. om mig och min blogg..

Det gjorde mig otroligt ledsen och sårad. Jag vill ju inte att andra pratar om mig liksom... Sen har visst dom också blivit sårade och då ble jag ännu mer ledsen föra att såra andra får mig verkligen att må dåligt...

Så nu förstår ni har jag öppnat den här för att få säga vad jag vill :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar