onsdag, oktober 28, 2009

Facebook och farmville


Har tagit över mitt liv! Jag sitter vid facebook och skördar låtsas tulpaner varje morgon för att få medaljer. Va Faan! Hur kunde det bli såhär? Det är så illa att jag till och med avstår att blogga ibland för att jag måste så eller skörda, eller mjölka mina kor. Shit. Avvänjning, finns det? Igår pratade jag med telenor förresten om min mobil som är inlämnad på lagning, jag skulle få en ny mobil på försäkringen för min gick inte att laga, det gör absolut ingenting för då ska jag passa på att byta mobil till den nya satio. Åh så bra det ska bli :-).

3 kommentarer:

  1. famrvill är farlig hahaha! ting telenor igen verkstaden!

    SvaraRadera
  2. Haha! Just därför ignorerar jag alla såna där farmville och mafia wars. Har en tendens till att fastna i ett sjukt beroende, men har man beroendepersonlighet så har man : )

    Kraaaam!

    SvaraRadera
  3. Börja med Café World istället :) Mycket roligare, du får ha ditt eget café :D

    SvaraRadera