tisdag, oktober 06, 2009

Tisdagmorgon


Fortfarande lite mörkt ute. Idag började linda jobba tidigt så jag fick ett telefonsamtal på morgonen. Det är så mysigt när hon börjar jobba tidigt och ringer på väg till jobbet. Vi pratar om alla världens problem och löser dom. Mysigt! Nu sitter jag här på min balkong och känner kylan, den friska luften ganska skönt trots att det är kallt. Idag ska Smilla få gå till dagis, jag tror hon är frisk nog för det nu. Hon har hosta men annars är hon frisk. Jag vill också bli frisk nu och börja jobba igen det känns som det är dax nu.

1 kommentar:

  1. Och jag är så glad att du är vaken så jag kan ringa alltid lika trevligt att prata med dig ,den tiden på morgon är ju inte många vakna förutom dom jag tro ska hoppas på mig hahah du är som mitt polis larm hahah känns iaf mycket tryggare att prata med dig än att cykla själv halv sex på morgon...kram kram saknar dig! / Linda

    SvaraRadera