måndag, oktober 12, 2009

Måndagmorgon gääääsp...

Inatt har jag drömt om människor som kommit och gått i mitt hem när vi sover.. Drömt att jag vaknat av att det står någon i vårat sovrum.. tittar mig runt och såklart speglar det sig så det ser ut som någon är där. Åhh va rädd jag varit. Har krupit ihop brevid Mange och dragit täcket över huvet, tänkt att då somnar jag nog men vem kan somna med folk i rummet och en man som snarkar?? Då hör jag ju inte ens om det kommer någon.
Jaja.. mysigt att ligga nära så jag har legat kvar. Kanske kanske vaknar han och vill ligga tänkte jag...

Idag står städning på schemat. Tycker inte att jag borde behöva göra sånt egentligen, tycker att jag borde skaffa övervakningssystem och kunna bara sköta personalen...

Signorita... Stryk tvätten sa jag och mangla lakanen..

Goa Herrn.. nu glömde du en fläck på fönstret.

Skulle passa mig alldeles utmärkt hahaha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar