lördag, oktober 24, 2009

Tittar på det viktigaste jag har.


Det finaste jag har, det bästa jag har. Det underbaraste. Mina barn är så otroligt fina. Nu är vi inne i en period av vaktande av tonåring. Det är skönt att allt går i perioder. Nu är det a som behöver extra. Sen är det s. Men alltid är det olika perioder. Att uppfostra barn är svårt. Att ge frihet men ändå inte är svårt. Att få förtroende är viktigt. Jag och a har kommit till en vändpunkt nu. Förtroende på väg tillbaka. Jag njuter varje sekund. Det är skönt när ens barn anförtror sig. Med a är det lite speciellt också, han har flyttat massor av ggr. Mellan mig och jim. Han har levt singelliv både med mig och jim. Han har gått igenom mycket. Svek av både mig och jim. Han har svårt Att lita på både kompisar och vuxna. Just nu känns det som ett stort steg att han pratar. Jag älskar mina barn och hoppas att vi ska hitta tillbaka nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar