lördag, oktober 24, 2009

Var ute en sväng nyss.


André ringde och ville träffas. När jag kom dit sprang det 15 fulla ungdomar därifrån med öl och cider i handen. André kom ut och mötte mig. Han var lite knepig, jag tog hem honom. Han hoppade in i bilen utan tjafs och problem. Säger att han inte druckit. Men vad vet jag? En enkel liten mamma. Jag har inte en aning om ifall han har druckit eller ska dricka. Jag sa att jag kunde gå in och kolla läget och sen kunde han stanna om det var ok inne men jag fick inte gå in alltså följde han med hem. Var jag taskig? Cibbe? Ni andra som läser här? När jag inte får höra av varken andré eller någon annan vad dom gör sa vet jag ju inte och då vill jag han följer med hem. Jag älskar ju bara min son. Vill ju bara ge honom en bra framtid. Jag är säkerligen en Jävla skitmamma, ni vet en sån där dålig mamma men jag älskar honom och vill veta var jag har honom. Han är det bästa jag har.

3 kommentarer:

  1. enligt mina källor hade han inte druckit , ingen inne hade druckit !
    Men som vanligt er man ju pinsam om man kliver in eller åker förbi som mig, igår


    avar på din fråga ;Nä det var inte taskigt han fick ju ett val;)

    SvaraRadera
  2. Fast det är ju ett tydligt tecken om han ringer och vill träffas -han vill att hans mamma ska komma! Som han litar på och vill få stöd från. A är en bra kille även fast han gör lite dumma saker ibland, tänk bara på vad du själv gjorde... Skulle du ha ringt mamma?

    SvaraRadera
  3. Jag är glad nu i efterhand att jag tog hem honm.. Skulle inte vilja att han åkte in till slussen för att jaga dom som snodde jackorna. Dessutom tror jag han själv ckså tyckte det var lite skönt. Han följde med utan att tjafsa och satt hemma ch tittade på film. Är osäker men han kan ha druckit lite lite.. Han säger såklart också att ingen hade druckit. Inte som förra gången men kanske lite. spelar ingen roll om han druckit eller inte.. det var ett jävlaliv där när jag åkte förbi så då är det självklart han ska hem.

    SvaraRadera