måndag, november 09, 2009

Fick en Blogaward av Monica


Jaaa.. jag tror det heter så :) Såna där saker är jag inte så hemma på. Är inte så himla aktiv :) Fick den för kreativ bloggare hahaha Monica, du måste ha skrivit fel hahaha Kreativ är väl det sista jag är hahaha.

Hur som helst, jag blev jätteglad och ska nu göra det som stod :)

Detta innebär att jag ska berätta sju saker om mig själv och sen skicka awarden vidare till 7 andra bloggers. Kul!


Nu kör vi:

Sju saker ni INTE visste om mig:

1, Jag är sjukt blödig när det gäller andra människor. Gråter till tv, serier, dagstidningar... ja allt!!

2, Jag älskar mitt Sollefteå, där finns mitt hjärta för alltid!

3, Jag, (även Min man faktiskt, vi är ju 2 om det faktiskt och vi är rätt lika) är shopoholic.. pengar bränner i fickan på mig (och Mange, vi är precis lika bra på det, pratade faktiskt om det i helgen senast).

4, Har gjort väldigt mycket dumma saker när jag var yngre, var lite av en huligan.

5, Blir ledsen när jag blir åtsidosatt.

6, Har pruttat då jag höll tal en gång, inte en liten prutt heller utan det hördes över mitt tal... Sååå pinsamt!

7, När jag var yngre sov jag ute ofta under bar himmel, på ängar, öar, parker.. tycker inte om att vara låst!

En annan sak som jag också kan berätta som ni nog inte vet är att jag oftast inte känner mig "hemma" i sällskap med många männsikor.. känner mig oftast väldigt utanför.. men försöker jobba på det också.. inte lätt.

Nu är det eran tur, awarden går vidare till:

Mikaela

Elin

Liza

LINDA!

Malin

Antonia

Carro

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar