torsdag, november 26, 2009

När man har ett bagage...



Jag har ett bagage som varit tungt under många år.. som jag mått väldigt dåligt av, som jag burit på och försökt dölja..
Jag har velat reda ut det själv för att jag själv dragit på mig det för många år sedan..

Nu äntligen har jag öppnat mina väskor och ska reda ut det. Med hjälp av min man ska vi fixa det här. Nu äntligen ska jag slippa det. Jag ska reda ut det, ta tag i det..

Håller tummarna för att jag rett ut allt om en vecka.. Ska bli skönt skönt skönt..

Just det.. Min bil ligger på blockety förresten.. jag behöver en större.
Ikväll kommer en tjej från södertälja för att titta på den. Håll tummarna för att hon vill ha den :)

MIN BIL

2 kommentarer:

  1. jag er hemma ska vila nu ;) sen upp o käka kl 16 slit o släå hahaha! skönt att det löser sig med bagaget , *håller tummen för bilen*

    SvaraRadera
  2. Vad modig du är Maria..

    Det kommer att gå bra. Du kommer att må bra, växa som människa och våga pröva större utmaningar efteråt.

    Jag känner ju inte dig så väl, men det jag sett visar en vän som hellre ser till andras "väl och ve" än till sitt egna. Det är en fin sida, väldigt fin, men nu är det din tur att prioritera dig själv.

    Jag håller alla tummar och tår för dig och ber dig att vara "snäll mot dig själv" även om det tar längre tid än en vecka att "packa upp ditt bagage".

    All lycka till, till dig!

    Pok

    Mallatronupådigsjälvbralla

    SvaraRadera