fredag, juni 12, 2009

F R E D A G


Och smilla och jag ska till ögondoktorn. Efter det ska jag till doktorn och sen ska vi till dagis och bjuda på mellanmål.


Hur ska det gå om lilla fröken fåfäng får glasögon.. hmm Jaja.. vi får öva oss in i det. Till slut går det ju bra såklart!


I början på veckan hittade jag min kusin LINDAS blogg. Oj så duktig hon är att fotografera. Tyvärr har vi inte så mycket kontakt.. jag har inte så mycket kontakt alls med den sidan av släkten. Det är en skön släkt där jag har 5 kusiner, 4 kusinbarn och 3 farbröder med fruar. Alla supertrevliga och gulliga.. och är ju en del av min pappa. Min pappa som jag gärna hade haft kvar i livet.. Skulle vilja att han fick se mig nu.. vara med mina barn, min man och mig.. Han gjorde inte alltid rätt min pappa.. men pappas tjej var jag.


Jag var nog för liten då för att förstå vad som var fel och idag är det försent att göra något åt.


Jag ska lova mig själv nu att ta upp kontakten med den sidan av släkten. Jag saknar dom faktiskt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar