måndag, juni 15, 2009

Måndag morgon!

Från och med idag arbetar jag halvtid igen. Har sjukt ont i min hand och vill inte ha fler kortisonsprutor.

Ska ringa min doktor idag så han får ge mig lite nya mediciner för det glömde vi såklart bort när jag var där.
Idag är smillas dagis stängt och André har sommarlov så då får dom ha en mysig dag tillsammans. Jag är hemma till lunch så det passar ju bra.

Jaha.. Nu har en man i skottland dött av H1N1 viruset.. Svininfluensan. Dom flesta människor blir inte så sjuka av det men vissa blir extremt sjuka och då kan det visst leda till döden.

Från början när dom skrev om pandemi och svininfluensa trodde iaf jag att det skulle spridas fortare, nu är det liksom bortglömt och då kommer det hit tilll europa. Jobbigt med såna där saker.. usch. Jag är väldigt sällan sjuk i feber och influensor och sånt så jag klarar mig såklart men tänk dom som är känsliga.. usch.

Läskigt vad lite bakterier kan ställa till med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar