torsdag, juni 11, 2009

T O R S D A G

Äntligen!
Igår var det sommaravslutning på Smillas dagis. Dom är fantastiskt duktiga alla barn och fröknar. Dom sjöng Stockholm i mitt hjärta och blomstertid.. dom låtarna fick nästan mig att gråta en skvätt.. sen sjöng dom massa andra låtar också och en pappa stod hela tiden och spelade fiol. Fantastiskt vackert var det.

Hur lyckas dom med att få alla 150 barn att sjunga med och sitta stilla hela tiden till ca 300 publik?

Imorgon ska jag och smilla vara lediga, smilla ska till ögondoktorn för att se om hon behöver glasögon. en ögonbottenkoll ska dom göra på henne. 7,40 ska vi vara där. Undra hur det ska gå... Just nu säger hon att hon vill ha glasögon, säger till och med att hon måste ha glasögon... Men när dom väl är här så kan det ändras snabbt...

Jaja.. nu ska jag till mitt underbara arbete för att laga fantastiskt god mat :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar