torsdag, juni 18, 2009


Torsdag morgon och det fick bli en äkta Vea idag. Dvs det är ingen sol ute ändå tar jag en cigg. Smilla har fortfarande lite feber. Det betyder att min älskade kusin med familj inte kommer på midsommar om det håller i sig. Hon har bara lite feber och hosta men deras barn har varit friska länge nu och snart är det semester. Leo är dessutom känslig för infektioner. Åh va tråkigt. Vädret ser ut att vara väldigt varierande så vi får se var midsommar blir. Idag ska jag ha midsommar lunch på jobbet. Det blir roligt. Barnen brukar gilla när dom får lite annan mat. Det blir en fin buffe med 4-5 olika sorters mat. Det är roligt att göra lite annat än den vanliga lunchen ibland. Göra lite extra, lite fint. Efter jobbet ska jag till sickla sen till doktorn. Får se vad som händer hos doktorn. Jag har riktigt ont ändå upp i armen nu så det blir spännande att se.

1 kommentar:

  1. Ha ha..man kan ju nästan tro du är in lööööve i mig ;-) Va fan.. det blir juh ingen sol ändå!
    =(..Vad ska vi göra? ;-)

    SvaraRadera