fredag, juni 26, 2009

MICHAEL JACKSON DÖD




Michael Jackson.. Med sorg läste jag imorse att han nu är död, 50 år gammal!

Han har alltid varit med.. någon gång har han suttit på min vägg.. förmodligen i samband med BAD eller nåt.

Av någon anledning trodde jag att han aldrig skulle dö.. Han är ju en legend, en omskriven älskad och hatad kille.


Blev faktiskt både chockad och ledsen när jag läste det!

Han, killen med syrgasmask, munskydd och hudsjukdomen.. Legenden...

Vad har ni för minnen av Michael Jackson?




3 kommentarer:

  1. Va? är det sant måste kolla på en gång..../ linda

    SvaraRadera
  2. bra sångare. sjukt bra låtar ch har bra inlevelse

    SvaraRadera
  3. Vet du vad .. jag har aldrig gillat hans musik eller stil! Så jag minns ingenting förutom thriller videon som alla tjejer i klassen skulle titta på jämnt =)/vea

    SvaraRadera