söndag, juni 21, 2009

Jaha nu jävlar.


Börjar jag få såna där hamsterrynkkinder. Såna där han får när man blir gammal. Sen upptäckte jag något hemskt idag. Jag har liksom alltid rakat smalbenen och över knät liksom. Låren har jag aldrig aldrig behövt raka. Där har det varit fina tunna ljusa hårstrån. Idag satt jag på balkongen och tittade lite och upptäcker något hemskt. Jag måste börja raka mina lår. Vad i helvete? Det är hår på mina lår. Dom börjar dessutom bli mörka. Va Faan händer? Är det åldern? Jag skyndade mig ner i duschen och rakade mina lår direkt. Nu jävlar. Faan börjar jag bli gammal? Hamsterkinder och mörka hår på Låren. Nu går det bara utför. Usch.

2 kommentarer:

  1. Men söt Mia då...=)Jag då? Höjden av terapi är att plocka håren på benen med pincett ;-) Vet du hur lång tid det tar? Kanske en hel sommar.. ha ha!

    SvaraRadera
  2. Näädå Mia:) Det går inte utför, man blir bara mer kvinna ..hahaha..

    SvaraRadera