onsdag, juni 24, 2009

Vi börjar närma oss.


Vi kan nu se land. När jag ser husen känns det som gamla människor bor här. Gamla människor som fiskar. Många fartyg ligger här också. Dom är slitna, känns som dom inte prioriterar att laga eller köpa nytt. Får känslan av att dom hellre lappar ihop saker och använder tills det rasar. Nu är vi inte framme ännu men det jag ser nu så får jag känslan av det. Ska bli spännande att se riga. Det jag hört på båten och av monica och andra ska det vara väldigt vackert och rent. Jag hoppas det. Som det känns nu är det väldigt fattigt här ute på landet där vi nu åker. Nästa gång flyger vi Mange så får vi se landet mer. Tänkte på dig igår. Du måste haft en dröm tillvaro igår. Lugnt och stilla på balkongen med illustrerad vetenskap och korsord, kaffe och cigg. Mysigt. Du behöver lite lugn och ro ibland. Vi saknar dig massor. Ps. Jag älskar dig ds.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar