lördag, juni 27, 2009

Sist i säng och först upp!

Men jag låg i sängen till 11 idag... wow.. var nog 7 år sen jag sov så länge. Smilla vaknade 9.30 men låg kvar till 11 och tittade på TV. Resten av familjen sover fortfarande. Smilla och jag äter frukost i soffan.

Läste på VEA´S blog att Michael Jackson inte ska kremeras.. Han är ju tillverkad av 86% plast så han ska smältas ner till lego så barnen kan fortsätta leka med honom...

fyyy så hemskt. Jag vet inte vad jag ska tro om alla rykten om honom... Pedofil? Nej det tror jag inte.. tror att dom bara vill ha pengar. Jag tror det räcker med att vara barnkär kille så får man stämpeln fort..

Tror att hade det varit sant hade han fått fängelse eller? Tror nog att han var smartare än så. Han ville nog bara ge barnen vad han inte fick som liten. det tror jag men jag har faktiskt inte en aning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar