tisdag, februari 08, 2011

Bildutmaning dag 4.

Idag skulle jag fota min hobby. JUST NU.. observera att det står just nu.
Så är min hobby att baka och snickra saker till huset. Stegar har jag snickrat ihop 2 stycken som vi ska ha på varsin sida av sängen jag och Mange. Där ska vi hänga upp våra kläder på kvällen. Jättefina blev dom!
Sprayade med Svart blank färg och sedan silver glitter, över det en lack för att hålla kvar glittret.
Nu har jag blivit inspirerad att börja baka också. Himla kul, så nu bakar jag lite varje dag till födelsedagsfikat på lördag.
DET är min hobby just nu, nästa vecka kanske jag samlar frimärken.. mina hobby varierar ganska mycket :)

5 kommentarer:

  1. Hellu!
    Kan tyvärr inte komma på Smillas kalas.
    Måste tyvärr jobba-jobba-jobba! Kul det med.
    Sakna mig inte!
    Tintin

    SvaraRadera
  2. Men va trist. Kom när du slutar om du orkar. Annars ses vi en annan dag! kram kram

    SvaraRadera
  3. Observera att dom inte är gjorda på en dag. Med min sjukdom får man dela upp och göra lite i taget. Stegarna tog 1,5 vecka att göra (lite mer). Kakor och muffins 2,5 dag :) Man kan inte kalla mig snabb direkt haha.

    SvaraRadera
  4. Tänkte vel, ;) monica lät lite mycket

    SvaraRadera