fredag, februari 25, 2011

Sitter hemma


såklart tänkte jag säga men det är det ju inte... Men egentligen är det ju det eftersom jag trivs så sjukt bra med att vara hemma med familjen och bara vara. Dessutom orkar jag inte gå ut en kväll heller. Jag är så trött och slut. Jag tycker det är så skönt att njuta hemma en helgkväll när hela familjen är hemma och umgås. Jaa.. utom tonåringen då. Han är borta ikväll. skulle ut med några.. YES!! Själv sitter jag hemma orolig och väntar.. larvigt jag vet.. men sån hönsmamma är jag.

När nästa barn blir tonåring behöver jag inte vara orolig för då får mange ta nattvaket. Förmodligen blir det inget vak då eftersom hon är ett underbarn. Nu läser hon böcker på kvällarna, böcker med kapitel och liten text.. Sa jag att hon är nyss fyllda 6 år?


Faan vad jag älskar mina båda underbara barn!!

3 kommentarer:

  1. Tur du har =) Min 5 åring som fyller 6 år i aug pratar inte riktigt rent än. Min fjortis som fyller 15 i aug går aldrig på skolan.
    Så njut att det går bra =D (V

    SvaraRadera
  2. Och jag sitter också hemma för den delen. Jack spydde på natten i onsdags. Är hos sin pappa i helgen. Skulle egentligen varit där förra helgen och jag skulle på tjejfest i kväll. Tyvärr så spydde jag i morse då. Så det blev ingen fest då.
    Men det var ju bara 1,5 år sen sist jag var ut någonstans. Ja så det är rätt skönt att vara hemma =D Man känner sig liksom... hemma * fniss*

    SvaraRadera
  3. Men hälsa Billy att han får faan ta sig i kragen nu annars kommer tant Maria upp och följer me han till skolan. Jag sitter brevid på lektionerna!!

    SvaraRadera