tisdag, februari 01, 2011

Tralalalala... det är så härligt tralalalala...




Jag har hittat det bästa enklaste sättet att gå ner i vikt :)


Sedan den 10 januari har jag gått ner 5 kg och också en storlek i byxor.


Helt fantastiskt. Jag har inte rört mig mer utan har mer energi och orkar vara uppe lite samtidigt som jag går ner i vikt helt fantastiskt. Det här ska jag köra 10 kg till Jäklar va bra det går :)


Jag är ju så sjukt dålig på att banta, det är inte min grej liksom. Men nu behöver jag inte det utan jag äter bara mindre och rasar i vikt Helt otroligt så bra det går :)


Snart ska jag vara snyggast i Nacka :)

1 kommentar:

  1. Grattis! Vad kör du då?
    Bara äta mindre eller vad?

    Hoppas de nya medicinerna skall hjälpa dig mera. Det kan fasen inte vara vettigt att få ont bara för att man gör lite mera än vanligt. Då får man se till att smärtlindra så att det försvinner!

    *kram*

    SvaraRadera