fredag, februari 18, 2011

FREDAAAAAG.... WIHOOOOO...


Så var det fredag och veckan är slut.. igen. Jäklar va fort det går.
Idag ska smilla och jag åka och köpa skidor till henne, hon vill lära sig åka längdskidor, så det blir en eftermiddag ute idag.
Först ska jag ta lite hjälp för att kunna fixa hallen hemma, jag började ju på en vägg och trodde att jag i lugn och ro utan stress skulle kunna spackla, slipa och måla utan hjälp men nej, jag kan inte göra det med min sjukdom, kan inte hålla i en spackel, så här behövs hjälp.

Smillas ögon läker bra, hon är piggare idag och har inte ont. hon är däremot knallröd, blodröd i ögonen ännu. Men skelningen ser ut att vara borta helt och hållet. På måndag är det återbesök hos doktorn för att se om allt är som det ska.

Jag är så stolt över André förresten, gymnasieval är klart, bra val dessutom. Han pluggar massor, ingen frånvaro utan varannan dag mail från lärare om hur otroligt duktig och schysst han är. Inte för att dom inte trodde det utan mer för att han är så sjukt duktig och trogen så dom vill tala om för mig vilken bra son jag har, det är roligt.
Han tränar misnt 4 dagar i veckan och älskar att göra det. Han har en PT och sen tränar han på klubben och även ensam.
Han håller sig borta från idioterna han förut hängt med och det innebär att han är sig själv och mår bättre nu. Mobbningen i skolan verkar vara över också.. eller jag tror det, har inte hört något på länge. Jag hoppas det!!

Jag har så otroligt fina barn som vill så väl!

Nu är det snart vår och jag kanske också kan få bli frisk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar