lördag, februari 19, 2011

Tävlar hos Mirka



Jag är med hos Mirka från familjen Annorlunda och tävlar om lusmedel! Vi som alltid får alla sjukdomar, baciller och allt som man kan få behöver ett bra lusmedel att ha i badrumsskåpet!

Vad är AntiLice: AntiLice är den enda lusbehandlingen som erbjuder en engångsbehandling för att bli av med både huvudlössen och deras ägg.
Allt som behövs finns i förpackningen.

Hur fungerar AntiLice:Det unika med AntiLice är att lösningen tränger in och torkar i lössens och äggens andningsvägar.
AntiLice dödar lössen och äggen genom kvävning.
Dagen efter AntiLice behandlingen är man smittfri och behandlingen behöver inte upprepas. Dock skall håret luskammas under 3-4 dagar efter behandling. Detta för att bli av med både döda och icke livsdugliga löss och ägg.
Fördelar med AntiLice jämfört med andra lusbehandlingar: * En behandling räcker* Kan användas från 6 månaders ålder*
Klinisk testad* Löser upp spumaline (klistret som fäster äggen)* Ingen risk för resistensutveckling*
Lukt-och parfymfri. Fri från alkohol eller eteriska oljor* Innehåller inga silikonföreningar* Icke brandfarlig lösning
En flaska ( 150 ml lösning )räcker till 1 – 3 behandlingar beroende på hårets tjocklek och längd.AntiLice säljs på apotek och kostar 239kr.Mera info : AntiLice




Jag följer Mirkas blogg för jag gillar henne. Gillar hela den familjen faktiskt och tycker att dom är den coolaste, roligaste, mysigaste, härligaste familjen i hela programmet!





Hon inspirerar mig till att baka, fixa hemma och annat. Dessutom får hon mig att orka med vardagen.. om hon orkar med 10 barn så ska väl jag orka med mina 2...





Gå in ni också och läs hennes blogg. Tävla om lusmedel om ni har lust men framförallt låt er inspireras av härliga Mirka!!

Klicka på länken här så kommer ni till tiobarnsmamman Mirka Norrström och tävlingen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar