torsdag, februari 03, 2011

Känner att jag måste skriva något

Men vet inte vad.. Har inget nytt att berätta inga hemlisar att avslöja, inga katastrofer att prata om.. Nej jag har alltså egentligen ingenting att säga idag. Så otroligt tråkigt är mitt liv just nu.
Igår var smilla hemma från skolan. Hon hostar så mycket på nätterna så hon orkar inte vara i skolan på dan. Om jag dessutom tänker på smittorisken så bör jag hålla henne hemma så inte fler barn blir smittade.

Det bör man tänka på hur gamla barnen än blir. Magsjuka, förkylning, influensa ja va det än må vara så bör man hålla sina barn hemma så andra slipper bli sjuka.

Imorse kl 4 pratade jag med syrran i telefon just pga att folk nte håller ungarna hemma när dom inte orkar gå till skola/dagis eller när dom smittar SKA dom vara hemma. Smilla får alltså vara hemma idag också.

André ska ha muntligt nationellt prov i engelska idag kl 9-12. Håll tummarna för att det går bra! Han är klar med gymnasievalet och vet precis vad han vill gå och göra. Så skönt att ha det klart.

JAG BEHÖVER BLI FRISK OCH BÖRJA JOBBA NU! JAG BEHÖVER ETT LIV!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar