söndag, februari 20, 2011

Inte varje dag


Som jag skriver om min sjukdom. Men nu måste jag. Så ont som jag haft dom sista dagarna var det länge sen jag hade. Visst har jag ont varje dag i händerna och speciellt om jag använder händerna mycket. som det ser ut nu har jag ont i fötterna, händerna, nacken, armbågarna och knäna. Jag är svullen överallt. Mina mediciner hjälper nog lite så man undrar hur ont jag hade haft utan dom? Biverkningarna av medicinen är hemska. Håret lossnar, jag har ont i magen, går ner i vikt (ingen nackdel), känner mig otroligt låg hela tiden. Jag har så ont att jag inte sover ordentligt på nätterna. Det gör ondare på nätterna än på dan. På morgonen arbetar jag med kroppen i 1,5 timme innan jag rör mig normalt. Jag är trött hela tiden och har ingen som helst energi och orkar inte leka med Smilla eller plugga med André.

När ska det här gå över? När ska jag få minnas hur det är att vara frisk? Hur länge till kommer jag orka?

2 kommentarer:

  1. Tänker dig och hoppas du får bli frisk snart :) många styrkekramar!

    SvaraRadera
  2. Ja skickar oxå lite styrka till dig...å hoppas att du blir frisk!!!

    SvaraRadera