torsdag, februari 10, 2011

Ojojoj

Vad veckorna går fort, nu är det redan torsdag och snart Manges lediga helg och Smilla´s kalas. På måndag är det dax för operation av hennes ögon.

Idag ska jag iväg på ett möte som känns viktigt för att se hur min sjukdom ska kunna bli bra. När ska jag egentligen kunna bli frisk? Känner att jag blir svagare och svagare nu. Är helt osocial och måste in i samhället igen nu. Måste bli frisk och börja arbeta. På det här sättet blir jag ju bara sjukare och sjukare.

Jag behöver ett friskt liv.

Jag hoppas att det här mötet ska ge något.

Igår var det föräldramöte i skolan som jag såklart missade. det handlade om Balen tror jag så det var nog inte så viktigt ändå.

Idag ska jag träffa några mysiga mammor från Andrés klass. vi ska ta en fika och bara prata om allt utom just tonåringar, det ska bli roligt!!

Nej nu måste jag rusa, kl är 7 och monstret ska väckas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar