fredag, juli 15, 2011

FREDAG och sista arbetsdagen för min man!

Äntligen ska vi få 2 veckor tillsammans! Smilla är galet lycklig för att få vakna med sin pappa 14 dagar i rad!
André gick på semester igår, han njöt i fulla drag av sin sista arbetsdag! När vi satt och väntade på att få åka upp i hissen på globen då kom André med sin chef (min lillasyster) Dom hade studiebesök med arbetsplatsen och skulle också åka hissen. Dom hade börjat morgonen med fika på kaveln och sedan globen. Efter det tog dom lunch på Ulriksdals värdshus. Underbar dag för honom alltså.

Nu sover han med sin tjej och vill förmodligen sova halva dan så det är nog bäst att Smilla och jag är tysta nu på morgonen. Hans tjej förresten, ja han har träffat sin tjej nu, det var deras tur nu :) Dom har kännt varandra sedan vi var i Thailand men nu var det deras tur! En helt fantastisk tjej! Dom är det finaste paret!
Jag ska tillbe kärleksguden att det håller resten av livet!

Nej nu ska jag återgå till att njuta av min morgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar