måndag, juli 11, 2011

Måndag igen

Sista måndagen innan hälften av min familj får semester. Mange jobbar hela den här veckan och André jobbar sista dagen på torsdag sen har vi alla ledigt resten av sommaren. Det ska bli så skönt!

Igår blev det inte så mycket gjort ändå trots alla mina planer. Vi åkte istället över till Åsa och tog en fika sen följde halva hennes familj med tillbaka hit för att bada.

Till middag kom Manges föräldrar på middag, Smilla hade bjudit sin farmor och farfar på middag. Idag ska jag skruva bort underredet på vårat nya torkskåp och sedan göra plats för det i tvättstugan. Bära in det vet jag inte om jag klarar men jag ska göra ett försök.

Resten av veckan ska Smilla och jag rensa och kasta. Vi ska gå igenom alla våra kartonger och rensa och fixa allt där, sen ska vi försöka packa upp våra sista saker som fortfarande ligger nerpackade i lådor. Vi ska slänga massor av saker, har det legat nerpackat i kartonger såhär länge är det nog inte mycket vi behöver ha kvar där antar jag.

Jag har ett möte på Torsdag också som handlar om min framtid. Det ska bli spännande. Sen ska vi till Globen och åka Sky.. va det nu heter, hissen på utsidan av Globen, den ska Jag Johan och Smilla åka på Torsdag morgon kl 8.00, hur vi nu ska komma upp då :)

Vi har alltså en hel den att göra i veckan men nu jäklar ska vi få ordning här hemma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar