onsdag, juli 06, 2011

IPHONE SKAL


Snart ska jag ju köpa mig en Iphone. Det ska bli en vit tror jag, jag tycker att den är snyggast. Nu hittade jag dessutom en sida med Snygga skal till riktigt bra priser. Dom har massor att välja på och eftersom det är så billigt kan jag ju köpa flera och byta lite då och då. Jag längtar efter min Iphone och kommer förmodligen använda den precis hela tiden.

På den här sidan hittade jag mitt absoluta favoritskal. Så jäkla fint, det skulle få mig att känna mig lite rikare, lite snyggare och lite coolare och hur viktigt är inte det?? Många skal har jag sett men det här slår allt. Vilket gillar ni mest av alla skal?

HÄR ÄR EN LÄNK TILL MITT FAVORITSKAL!

Här en länk till alla andra skal som just den sidan säljer.

In och titta och berätta vilket som är ditt favorit skal!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar