tisdag, juli 12, 2011

Tisdag

3 arbetsdagar kvar för André och 4 kvar för min man. Sen Börjar ledigheten. Mange är ledig 2 veckor och André till skolan börjar. På lördag ska vi på 30 årsfest. André ska vara hemma med Smilla och en tjejkompis ska komma och göra honom sällskap. En jättegullig tjej som vi träffade i Thailand som också bor här ute. Smilla älskar den tjejen så det blir nog bra. På söndag åker vi nog till Sollefteå i 3 dagar och sen hem 4 dagar och efter det till Skara sommarland 2 dagar. Vi har en hel del att fixa med här hemma så det räcker nog med dom dagarna borta. Egentligen skulle jag vilja stanna länge i sollefteå men så blir det inte vi hinner inte riktigt det. Jag får försöka åka upp igen i höst. Norge hade jag ju tänkt också. En tur till Norge för att hälsa på våra släktingar där. Tyvärr räcker inte tiden till det heller. Kanske får vi ta den turen i höst också.

Idag kommer en kompis till Smilla hit, det passar bra så jag får fixa lite här hemma, kanske hinner jag rensa lite förråd och fixa lite tvätt. Det blåser kallt ute idag men solen skiner.

För er som vill ge mig en paus så står kaffet på hela dagen, kanske jag till och med bakar något :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar