måndag, juli 04, 2011

Mobilblogg

Fungerar inte att mobilblogga sedan jag fick tillbaka min telefon så nu blir det lite bloggning för min del. Det gör iof inte så mycket eftersom jag inte har så mycket att berätta.

Jag fixar och trixar här hemma med allt utom städ och tvätt.. Jaa.. då kan ni ju hajja hur det ser ut här hemma. Det är sommar, alla springer ut och in med blöta badkläder, barnen äter 40 ggr om dagen. det är disk och damm överallt.

Helgen har varit lugn. På lördagen kom några goa vänner över för bad och middag, det var mysigt.

Idag ska Smillas kompis och hennes mamma som även är min vän komma över, det ska bli kul med lite sällskap, hoppas dom kan ta att det ser ut som ett bombnedslag här hemma bara. Fast dom behöver ju inte städa så det ska dom nog kunna ta.

Jag bakar nästan ingenting nu.. kanske skulle baka lite idag nu när jag har 2 tjejer på 6 och 7 år här, dom brukar ju gilla att baka. Vad tror ni? Skulle vilja ha frysen full av bullar och kakor såhär på sommaren. Fast i våran familj behöver vi ju inte direkt något extra fett så jag kanske ska avstå :)

Vad har ni för er i sommarvärmen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar